Monday, May 30, 2011

mornin'

pagi tadi aku bangun je, aku tengok adik aku yang darjah 6 tu masih tidur lagi....biarlah.....mak aku pula tengah gosok baju....pastu aku tanya mak aku dia nak pi mana....dia ckp dia nak pi kerja........OH NO!!! so, that's mean i have to do all the chores....

yeah...aku tahu aku ni sangatlah malas nak buat all the chores tu...sekarang ni pun, aku tak jemur baju lagi...baju dahlah belambak dlm mesin basuh....nantilah...

aku bangun pukul 6.30 pagi tau...

In disbelief you'll see so clearly.

aku jealou ngan adik aku yang darjah 6 tu...dia pi kelas tambahan kat skbbd untuk UPSR...aku ingatv lagi waktu aku pi kelas tambahan macam tu tahun lepas....best!!!

aku rindu waktu2 tu....sangat bermakna.....waktu ambil UPSR lagilah....berdebar juga....tapi syukur....dapat gak 5A....gembira!!! =D

In disbelief you'll see so clearly.

miss my old friend.....even dah ada b.f.f baru...aku kan baik....tak lupakan kawan....



No comments:

Post a Comment